2016. október 8., szombat

Delonghi ICK6000 II Gelatio fagylaltkészítő. - Jelenlegi ára: 70 000 Ft

Egy hónapja vásárolt Delonghi ICK6000 Gelatio fagylaltgép a licit tárgya.
tehát, 23. hónap garancia, számlával igazolom.
2x. készítettem csudafinom fagyit vele.
Mivel csak a pultomon a helyet foglalja, így olcsóbban eladnám.
Doboza is megvan.
https: //www. youtube. com/watch? v=5LQd3p1nmpc
Tulajdonságok:
Beépített kompresszor az állandó alacsony hőmérsékletért
3 funkció: fagylaltkészítés, csak mixelés, csak hűtés
Eltávolítható nemesacél tartály, mely 1, 2 literes kapacitású 
Hermetikusan záródó átlátszó fedő, mely a tartályon belül tartja a hideget 
Mosogatógépben mosható tartozékok: keverőlapát, tető és tartály
Csúszásmentes talp
Szervírozó spatula 
Egyszerre 700g fagylalt készíthető >
A fagylalt elkészítési ideje 30 perc
Figyelem csajok.
Elérkezett a pillanat, hogy eladásra kínáljam minden számomra felesleges sé vált termékeim.
Minden ruhát, cipőt, műkörmös termékeket, műszaki dolgaim, üzletben vásároltam.
Iszonyatos mennyiségű már elviselhetetlen, hogy a tárgyak uralják, nem kicsi otthonom.
Sok-sok dolgaim, egyszer sem viseltem, a címke is rajta van.
Vannak kevésszer, vagy csak próbáltam.
Kicsit úgy érzem magam, mint a zöld-sálas lány a filmből.
Az árak nem fixek, csak irányadók.
Minden ajánlatot meg hallgatok, és megtárgyalok.
Én eladni szeretném a dolgaim, nem csak árulgatni.
Úgy érzem kigyógyultam a vásárlási mániámból, és boldogan válok meg mindentől, így élet teret kapok, és nem veszek több szekrényt sem.
Amerre jártam mindenhonnan hoztam minimum egy bőrönd cumót: )
Visszakapom az életem, mert már más fogja mozgatni a mindennapjaim.


Jelenlegi ára: 70 000 Ft
Az aukció vége: 2016-10-29 19:04 . Delonghi ICK6000 II Gelatio fagylaltkészítő. - Jelenlegi ára: 70 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése