2017. április 26., szerda

54 l-es prémium minőségű akrávium szett - Jelenlegi ára: 15 000 Ft


Eladó egy 54 literes, megkímélt állapotú, prémium minőségű akvárium szett.
A felnyitható műanyag tetőben lévő, vízhatlan foglalatba épített LED világítás már javítva volt, jelenleg hibátlanul működik. A használat természetesen látszik rajta egy kis vízkő formájában, amit kis szivaccsal dörzsölve minden alkalomkor könnyű eltávolítani. Mini Biobox 2 nevezetű szűrőrendszer van hozzá, de én egy idő után ezt kiiktattam, mert szerintem sok helyet elvesz az akvárium belső teréből. Helyette vettem egy nagyobb teljesítményű, esőztetős szűrőt, természetesen ezt is az akváriummal adom. A szetthez tartozó vízmelegítő tönkre ment idő előtt, azonban vettem egy sokkal időtállóbb automata vízmelegítőt, ezt is az akváriummal adom. A ledes világítás fogyasztása elenyésző, mindössze 6W. Olyan spektrumú, mely a növényzetet dúsulásra, gyors növekedésre serkenti. Én nem hasznátlam táptalajt az akváriumba, csak simán kavicsot, mégis hetente ritkítanom kellett a növényeket, olyan dúsan nőttek. Az akvárium teteje kitámasztható egy kis műanyag beépített karral, illetve van a tetőben egy etetőnyílás is. Az akvárium szetthez adom még az aljzatot, jó pár kg, nem tudom mennyi. Valamint az élőlények is vihetők tetszés szerint.
Csak személyes átvétel jöhet szóba Debrecenben, a lakcímemen.

Jelenlegi ára: 15 000 Ft
Az aukció vége: 2017-05-16 20:27 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése