2017. június 28., szerda

H8S Sport bluetoothos okosóra - Jelenlegi ára: 4 999 Ft

Kerestem a nekem való órát, ezalatt vettem vagy tízet. A képeken látható órát pár hónapig hordtam. Mivel hordtam, eladásra bocsátás előtt 100%-os alkohollal megtisztítottam. Karcmentes.  
Kijelzi az időt, megtett távolságot, elégetett kalóriát. Bluetoothon keresztül el tudja sütni a telefon fényképezőjét és zenét is lehet vele váltani (csak bizonyos alkalmazásokkal, neten meg lehet találni).
Bluetoothon keresztül szinkronizál a telefonon lévő appal, ugyanígy történik az idő beállítása is az első párosításkor. Ami tetszett benne, hogy figyeli az aktivitást, így vissza tudtam nézni, mikor forgolódtam éjszaka. : )
Felfelé fordítva kapcsol be a kijelző, egyébként nyugalmi állapotban van.
Cseppálló.
A szíja jó minőségű szilikon.
A hozzá való alkalmazással ébresztőt (emlékeztetőt) lehet beállítani, így a megadott időpontban rezeg. Hasznos funkció.
Ha a funkció be van kapcsolva, kijelzi a hívó fél telefonszámát.
Készenléti idő: 8-10 nap. Tapasztalatom szerint 3-4 napig tart az akku normál használat mellett.
USB-ről tölthető. A töltő a csomag része.
Bluetooth: 4. 0
A hozzá való Android app: https: //play. google. com/store/apps/details? id=com. jaga. ibraceletplus. goband.
Egész jó kis óráról van szó, de nincs rá szükségem, ezért adom el.
Nézd meg a többit is:
http: //www. vatera. hu/listings/index. php? us=resystance

Jelenlegi ára: 4 999 Ft
Az aukció vége: 2017-07-18 23:06 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése