2017. november 6., hétfő

ÚJDONSÁG. Kerámiakagylós Fülhallgató. Bass - Jelenlegi ára: 1 900 Ft

Hogy már olcsó ?!!   fülesem is legyen feltéve ide mert mindenki ezt hiányolja. (a többi fülesem se méregdrága!!! ) Ez megfelel ennek az igénynek.
Ingyenes házhozszállítással.
A Sennheiser IE800-as koppintása csak szerényebb teljesítménnyel. A lényeg, hogy a BASS (dominálnak a mélyek) kategóriába tartozik.
Szerényebb kiszerelésű, árához képest sokkal jobban teljesítő - BASS-  kerámia-házas fülhallgató. A Sennheisert itt is másolták mert az is kerámiaházas. Igazi bulis TINI-s fülhallgató, színe és a kivitelezésénél fogva is. Az egyik legjobban illeszkedő, stabilan viselhető, strapabíró fülhallgatóm. Kábelzaja egyáltalán nincsen. A kábel belsejében az egyik réteg KEVLÁR ami okán roppant strapabíró. A külső rétege az szilikon.
Maximális hangerőn * (120 dB !!! ) sem torzít!!!
Én inkább csak elektronikus zenével ( House, Techno, Minimal stb.... ) próbáltam ki . A mély hangokat rendesen kiemelte de a magasakat is elviselte. A frekvenciatartománya az .. 18-20. 00 Hz. Alaphangot nem tapasztaltam. Impedanciája az... 16 Ohm. Nem pont ilyen hangzáshoz vagyok szokva ugyan (hisz a legjobbakból válogathatok) azonban hamar át tudtam szokni hozzá és nem zavart (rugalmas a hallókám). Most némi ROCK-ot is tudtam hallgatni vele a nélkül, hogy zavart volna és a használattal még be is fog járatodni kissé... és jobb lesz.
Ebben az árban jobbat nem igen tudok. Mobilos (Samsung Galaxi S5) használatnál egészen biztatóan szerepelt.... sőt n. jól!!
Kellemes vásárlást! Köszönöm ha elolvasta.
PIROS/KÉK színekben. A választottat kérem jelezni.
* Maximális hangerőn használva a füle károsodhat !!!!! !


Jelenlegi ára: 1 900 Ft
Az aukció vége: 2017-11-26 19:45 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése