2019. január 17., csütörtök

12 db nagy méretű, különféle érme! - Jelenlegi ára: 956 Ft

12 db különféle érme! Van köztük magyar és külföldi is! Viszonylag nagy méretűek ( hozzávetőleg 35-37 mm közöttiek)!
Származásról, minőségről, eredetiségről semmit sem tudok! Az érmékhez nem értek semmit sem, fogalmam sincs, hogy lehet ellenőrizni eredetiséget stb. bár nem is érdekel, így egyben került hozzám! Nem foglalkozom vele ezért rakom fel egyben! Külföldi bankjegy csere-berén egy több mint 1000 db-os bankjegygyűjteményhez volt csatolva (kaptam grátiszba a csomagot), nem is számítva rá, de engem nem vonz és nem érdekelnek az érmék! Csak gondolom, túlzottan értékes érméket (amik ilyen régiek! ) nem adnak hozzá, mivel nem az volt a lényeg, bár drága csomag volt egyben! Nekem az érmék nélkül is megvan amit szerettem volna, így a nyertes licit viszi bármiféle is!
A kevés információm miatt, én csak emlékérmeként, replikaként kínálom! Véletlen sem szeretnék megkárosítani, átverni senkit sem! Mindent leírtam, amit tudok róla és ezért is indítom 1 Ft-ról, minimálár nélkül! Licitet nem törlök és semmiféle garanciát nem tudok vállalni, valamit reklamációt sem áll módomban elfogadni! Kérlek ezek tudatában licitálj!
Személyes átvétel 2000 Ft vásárlás alatt nem lehetséges! Kérlek 5 napon belül rendezzük az adás-vételt!
Amit tudok róla:
Vaterán keresőben ránéztem pár darabra, amit megtaláltam hirtelen, sokra ugyan nem mentem vele! Nem lettem okosabb az érméket illetően!
Az összes darab elég retkes, mattult volt. Ezüst tisztítóval kicsit letisztogattam, most így néznek ki, mint a fotókon!
Amit tartalmaz a 12 db:
USA 1 dollár, 1851 (2db)
Németország 5 márka, 1876
Oroszország 1 rubel, 1833
Mexikó 5 pesos, 1947
Ferencz József 5 korona, 1900
Eritrea 5 tallero, 1891
USA 1 dollár, 1865
Olaszország 5 líra, 1873
Magyarország 5 pengő (Horthy Miklós), 1939
Hollandia 2 1/2 gulden, 1943
Maria Terézia tallér, 1780 
Elnézést az esetleges hibás beazonosításért, azt írtam amit letudtam olvasni az érmékről!
Jó licitálást kívánok mindenkinek!

Jelenlegi ára: 956 Ft
Az aukció vége: 2019-01-21 21:45 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése