2020. február 14., péntek

Panasonic Lumix DMC-FZ1000 4K sok EXTRÁVAL - Jelenlegi ára: 138 000 Ft

Ez a gép kiválóan alkamas videózásra, én is főként arra használtam.
(Legfeljebb 2000 fotó készült vele 2018. májusa óta, akkor vettem. )
Külsőre szinte hibátlan, egyedül a napellenzőjén van valamilyen kopás, sérülés, mivel ez elég puha műanyagból készült.
Én ezek miatt szerettem ezt a gépet:
Hatalmas átfogás (25-400mm, 16x zoom), hajszálpontos autofókusz, 100Mbps 4K videó, hihetetlenül jó képstabilizálás, 1″ 20, 9 megapixeles CMOS érzékelő, kiterjesztett ISO25600.
Bemutató videó: https: //youtu. be/QAZ2FLXa1CM
Főbb paraméterei:
Effektív pixelszám: 20, 1 megapixel
Valós pixelszám: 21 megapixel
Rekesztartomány: f/2, 8 - f/4, 0
Zársebesség-tartomány: 1/1600 - 60 másodperc
Macro: 3 cm
Fénymérés: szpot, középre súlyozott, intelligens többmezős
Autofókusz: Kotrasztérzékelő AF rendszer, arcfelismerő AF, 49 mezős
LCD: 3, 0" kihajtható, elfordítható
Szűrőméret: 62 mm
Adok hozzá ajándékba:
A saját gyári aksiján és töltőjén kívül 1 db utángyártott Li-ion akkumulátort és 1 db dupla töltőt, hogy egyszerre is fel lehessen tölteni az akukat,
1 db cirkuláris polár szűrőt,
1 db UV szűrőt (mindig rajta volt),
1 db nagylátószögű előtét lencsét,
1 db videós szíjjat.
Ezeket ajándékba adom hozzá, tehát légyszi ne kérdezd meg, hogy ezek nélkül mennyivel lenne olcsóbb.
Nincs a fotókon, de adom hozzá a saját nyakpántját is, ami még bontatlan, mert sose használtam, valamint természetesen adom az objektívsapkát, USB kábelt, dobozát és papírjait is.

Jelenlegi ára: 138 000 Ft
Az aukció vége: 2020-02-28 15:41 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése